Thursday 7 July 2011

AKU ADALAH AKU

Akulah insan yg bernama SYARINA AZMAR BT OMAR....
wah skema giler lak!!! aku dilahirkan di Kajang pada 11 April. Mempunyai 4 org adik bradik dan aku anak yg kedua....

- seorang yang peramah..tp kalo org x knal msti kate aku sombong..mgkin air muke aku kot!!
- seorang yg happy go lucky @ giler2
- kadang2 sangat cemburu
- kadang2 juga seorang yg pendendam..mksudnya suke memendam perasaan..
- sangat berani (kadang2 penakut gak!!)
- sensitif
- penyayang, pemurah dan sopan santun
- suka diberi perhatian (ye ker???)

that's all serba sedikit pasai diri aku...
baju korporat opis aku....

2 comments:

  1. Walaupun dah bertahun gambar ni...tapi tuan punya diri tetap maintain.....

    http://imanalea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hehehehe...time kasih bebyk...malu i....

    ReplyDelete